wtorek, 7 stycznia 2014

hormonoterapia


  1. Szczęśliwego Nowego Roku 2014.To już rok jak biorę Tamoxifen dawno mnie tu nie było,no cóż systematyczność nie jest moją mocną stroną,chyba że chodzi o zarabianie pieniędzy ;)))Tak naprawdę to zbierałam nowe doświadczenia bo dla mnie w dalszym ciągu wszystko jest nowe.Tamoxifen-tabletka z piekła rodem robi ze mnie staruszkę na siłę,powoduje bóle kostno-stawowe,boli mnie kręgosłup,może powodować raka jajnika,macicy :(((Przyczynić się do wzrostu endometrium może skutkować krwotokiem.Czasem kobiety zażywające ten lek wymagają czyszczenia,to jest właśnie to zaniedbanie,zaniechanie wizyt u ginekologa.Należy się badać przynajmniej raz na pół roku.Tamoxifen przyśpieszył mi menopauzę w latach tak twierdzi mój ginekolog,nim sięgnęłam po pierwszą tabletkę minęły dwa tygodnie od zakupu.Skutki uboczne są straszne w zamian nie mam przerzutów i niech tak zostanie Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

chętnie podzielę się radami